Audit skladových zásob

 

1. Co nabízíme – rozsah služby

  • Fyzický audit skladových zásob v provozovnách/ skladech.
  • Porovnání fyzického stavu zásob s vykazovaným stavem zásob.
  • Podrobnou fotodokumentaci fyzického stavu zásob.
  • Posouzení hodnoty skladových zásob jako collateralu.
  • Zhodnocení přeprodejnosti skladových zásob v případě „krizového scénáře“.
  • Stanovení odhadu reálné prodejní ceny skladových zásob – varianta rychlého prodeje + varianta prodeje s důrazem na co nejvyšší cenu (časově náročnější).

 

2. Jak fungujeme

  • Po zadání poptávky od zadavatele je provedena prvotní prohlídka a jsou zjištěny přesné a detailní požadavky zadavatele.
  • Následně je vypracována cenová kalkulace auditu skladových zásob.
  • Po obdržení objednávky a po vzájemné dohodě je stanoven termín auditu s odhadem časové náročnosti.
  • V průběhu fyzické kontroly se zaměřujeme na všechny zadavatelem stanovené požadavky a otázky.
  • V průběhu fyzické kontroly je pořizována podrobná fotodokumentace.
  • Disponujeme širokým týmem specialistů a jejich počet volíme dle náročnosti zakázky s cílem minimalizovat celkové náklady auditu skladových zásob.
  • Využíváme moderní SW na audit skladových zásob a vozidel a aplikaci pro tablety.

 

Při fyzickém auditu si vždy předem vyžádáme součinnost všech kompetentních pracovníků tak, abychom pokud možno všechny potřebné informace a dokumenty získali nejpozději v den provedení fyzické kontroly. Naší činností se vždy snažíme o minimalizaci dopadů na běžný provoz kontrolovaného subjektu v době fyzického auditu.

Zdrojem našeho subjektivního hodnocení jsou především pohovory a konzultace se zástupci kontrolovaného subjektu od manažerů až po provozní pracovníky. Komplexnost pohledu doplňují podrobná fotodokumentace a zkušenosti z obdobných projektů.

 

3. Komu je produkt určen

  • BANKÁM
  • LEASINGOVÝM SPOLEČNOSTEM
  • INSOLVENČNÍM SPRÁVCŮM
  • EXEKUTORŮM
  • POJIŠŤOVNÁM
  • JINÝM ZÁSTAVNÍM VĚŘITELŮM

 

4. Co je výsledkem/cílem auditu

Zhodnocení a ucelený přehled o tom:

  • jak kontrolovaný subjekt pracuje se skladovými zásobami a jak je eviduje,
  • jaký je obrat skladových zásob (denní, měsíční),
  • do jaké míry jsou pracovníci kontrolovaného subjektu, kteří ovlivňují svou činností logistiku,
  • a skladové zásoby, kompetentní,
  • jak je zabezpečeno uložení skladových zásob,
  • jaký je denní pohyb skladových zásob.

Zároveň popíšeme případná rizika pro zadavatele, která při naší činnosti zjistíme. Pokud bude výsledkem našeho auditu jakékoliv doporučení, bude následně zaneseno do Závěrečné zprávy. V této zprávě obdrží zadavatel odpovědi na všechny své otázky, které byly součástí zadání.

 

5. Co je výstupem auditu

  • Závěrečná kontrolní zpráva
  • Podrobná fotodokumentace
  • Seznam dohledaných skladových zásob k danému dni
  • V případě zájmu ze strany zadavatele jsme připraveni do Závěrečné zprávy zahrnout i odborný odhad případné přeprodejnosti skladových zásob (nejedná se o Znalecký posudek, ale o odborný odhad vytvořený na základě letitých zkušeností s prodejem zabavených předmětů různých komodit)

KONTAKT

CALL CENTRUM KORDEX

Radniční 4
787 01 Šumperk

588 288 908
kordex@kordex.cz
Zanechte nám svoje číslo
Rádi se Vám ozveme

NAPIŠTE NÁM

Odeslané údaje ve formuláři zpracováváme a uchováváme výhradně za účelem reakce na Vaši poptávku Číst více
ESM