CALL Centrum

Od roku 2012 KORDEX buduje moderní call centrum, které funguje na platformě OptimTalk dodávané společností OptimSys, s.r.o. KORDEX ve svém call centru využívá unikátní kombinaci platformy hlasových služeb OptimTalk a platformy pohledávkového software, který je vyvíjen vlastními kapacitami a realizován společností OptimSys, s.r.o. Výsledkem vlastního vývoje je schopnost:

 

1. využívat funkcionality:

  • automatická identifikace klienta na základě hlasu nebo klientských dat (ověření klienta),
  • využití hlasových služeb – např. identifikace citového rozpoložení volajícího a nastavení strategie komunikace,
  • časová osa vymáhání – IS umožňuje parametrizovat a nastavit automatické generování jednotlivých vymáhacích aktivit a to dle individuální potřeby a požadavků zadavatele,
  • funkcionalita „příslib úhrady“,
  • automatické generování reportů ve formě předdefinovaných datových vět,
  • všechny učiněné aktivity (jak automaticky generované, tak i individuálně učinění operátorem) jsou u každého případu zaneseny v časové ose,
  • do vymáhací strategie jsme schopni implementovat vlastní scoringový model.

 

2. nabízet služby:

  • welcome call, popř. další klientské telefonáty za účelem nabídky služby, upozornění na dodání dokumentu nebo splnění nějaké povinnosti,
  • telefonické vymáhání pohledávek je hlavní specializací call centra; při „vymáhání“ klademe důraz na lidský přístup, pochopení situace dlužníka a poskytnutí pomoci a rady s řešením pohledávky.
  • upomínkový servis formou SMS, e-mailu nebo dopisu v papírové podobě,
  • retenční hovory.

KONTAKT

CALL CENTRUM KORDEX

Radniční 4
787 01 Šumperk

588 288 908
kordex@kordex.cz
Zanechte nám svoje číslo
Rádi se Vám ozveme

NAPIŠTE NÁM